PRIJAVA/REGISTRACIJA V SISTEM.

Preden začnete z nakupom se morate v sistem prijaviti s svojim e-poštnim naslovom in geslom. To storite tako, da desno zgoraj kliknete na 'Prijavite se'.

Če v sistem še niste prijavljeni se morate registrirati (registracija je brezplačna). Kliknite na 'Prijavite se', na desni strani izberite 'Postanite uporabnik' in v obvezna polja vpišite svoje podatke. Vse podatke lahko kasneje tudi urejate ali dopolnite.

POZABLJENO GESLO.

V primeru, da ste pozabili geslo lahko zaprosite za novega. Kliknite na 'Prijavite se' in na desni strani izberite Ste pozabili vaše geslo? Vpišite svoj e-poštni naslov in sistem vam bo poslal novo geslo (preverite tudi nezaželeno - spam pošto). Geslo, ki ste ga dobili prepišite, da med operacijo kopiraj - prilepi ne prilepite odvečnih znakov sporočila. Po uspešni prijavi si geslo lahko zamenjate.

MOJ RAČUN.

Po uspešni prijavi vam sistem na vrhu strani izpiše vaš e-poštni naslov in 'Moj račun', kjer lahko urejate uporabniške nastavitve:

  • urejate svoje podatke, ki ste jih vnesli ob registraciji
  • preverite datum in uro zadnjega obiska
  • preverite svoje nakupe in natisnete vstopnice tako, da kliknete na številko naročila
  • urejate kartico dobroimetja

VNOS PROMOCIJSKE KODE.

V primeru, da imate promocijsko kodo za določeno prireditev jo vpišite v polje in pritisnite 'Vnesi'. V kolikor promocijska koda ni pravilna vam bo sistem pod vnosno polje izpisal Koda ne obstaja, v nasprotnem primeru vam izpiše vneseno kodo, popust pa je viden ob zaključku naročila po kliku na gumb 'K blagajni'.

ALI NA BLAGAJNAH ORGANIZATORJEV OBSTAJA POSEBNO OKENCE ZA ZAMENJAVO VOUCHERJEV?

Za zagotovitev posebnega okenca za zamenjavo voucherjev na blagajni se odloči organizator sam.

POSKUŠAM OPRAVITI NAKUP, VENDAR MI SPLETNO STRAN ODPIRA ŽE 5 MINUT...

Najpogostejši vzrok je v kakovosti oziroma hitrosti internetne povezave, ki jo uporabljate. 'Počasnost' spletne strani pa je lahko tudi posledica trenutnega velikega obiska, torej preobremenjenosti spletne strani. To se dogaja predvsem v času začetka prodaje vstopnic za aktualne, največkrat športne prireditve. Takih 'obsednih' stanj smo pri nas sicer manj vajeni pri spletnih nakupih, lahko pa potegnemo primerjavo z 'izpadi' bančnih POSov in mobilnih povezav v času novega leta. Tudi tukaj je rešitev enaka: kanček dobre volje in predvsem veliko mirnih živcev.

KOŠARICA.

'Košarica' se nahaja na vrhu strani in je namenjena pregledu tekočih (še ne zaključenih oziroma kupljenih vstopnic). V oklepaju poleg košarice je zapisano število vstopnic, ki jih želite kupiti.

V primeru, da želite izbrisati vsa naročila, ki jih imate v košarici, kliknite nanjo in sistem vam bo prikazal vstopnice za vse prireditve, ki ste jih želeli kupiti. Za izbris posamezne prireditve (vstopnice) kliknite na koš.